Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Άλλαλα μπάλαλα...???


Απο τον Γιάννη Δημαρά

Άλλα έλεγε χθές ο Γιάννης Δημαράς, και άλλα σήμερα. Προφανώς το πήρε αλλιώς. χθές έλεγε ότι δεν παραιτείται απο βουλευτής παραδεχόμενος ότι έκανε σφάλμα που δήλωσε το αντίθετο το βράδυ των εκλογών και ότι προχωρά στη δημιουργία πολιτικής κίνησης, σήμερα υποστηρίζει άλλα. Ότι ισχύει η δήλωσή του το βράδυ των εκλογών, δηλαδή ότι θα παραιτηθεί απο βουλευτής. Ο ίδιος εξέδωσε και γραπτή ανακοίνωση, αφήνωντας εμμέσως το θέμα της δημιουργίας πολιτικής κίνησης ανοικτό. Ας πιστέψουμε όμως το γραπτό κείμενο και όχι τον προφορικό λόγο. Στη γραπτή του δήλωση αναφέρει:
Ευχαριστώ τους συντρόφους μου, τους συναγωνιστές και τις χιλιάδες των απλών πολιτών που μας τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες εκλογές για την Περιφέρεια Αττικής. Τους κατανοώ και ακόμα πιο πολύ τους είμαι ευγνώμων για την αμέριστη βοήθεια και συμπαράστασή τους. Με συγκινούν, γιατί με την ανιδιοτέλεια που τους χαρακτηρίζει μου ζητούν να μην παραιτηθώ από την βουλευτική μου έδρα. Όμως, θα μου επιτρέψουν να τους πώ ότι, η δήλωσή μου τη νύχτα των εκλογών ισχύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου