Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Στην κριτική που δέχθηκε!!


Ο κ. Καρχιμάκης απαντά  επειδή αποδέχθηκε τον διορισμό του στο υπουργείο Υποδομών
«Εγώ δεν τα έχω παντελονιάσει»
 
«Eνσημα δεν κολλάω,μισθό δεν παίρνω. Συνεπώς γιατί να παραιτηθώ; Οπως όλοι οι βουλευτές, ανέστειλα με την εκλογή μου στη Βουλή την υπαλληλική μου ιδιότητα.Οτι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή δεν το έκρυψα ποτέ,το έχω και στο βιογραφικό μου. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1.800 ευρώ μισθό» υπογραμμίζει ο κ. Καρχιμάκης. «Γιατί λοιπόν να παραιτηθώ;Και όσοι λένε ότι δεν παραιτούμαι για να πάρω σύνταξη από την Ολυμπιακή κάνουν λάθος. Δεν παίρνω σύνταξη, δεν έχω κολλήσει ένσημα,συνεπώς δεν έχω συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια. Δεν έχω συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Και επιπλέον δεν είμαι διαπλεκόμενος.Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει,θα είχα παραιτηθεί.Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο. Εγώ τα χέρια μου δεν τα έχω μολέψει (όπως λένε οι Κρητικοί) ποτέ. Και έχω καθαρό πρόσωπο και δεν είμαι εξάρτημα κανενός» συμπληρώνει.

Σχολιάζοντας εξάλλου την κριτική που δέχθηκε (ο ίδιος θεωρεί ότι η επίθεση ξεκίνησε από τη ΝΔ, έστω και αν δέχθηκε πυρά και από το ΠαΣοΚ), σημειώνει:
«Αν κάποιοι νομίζουν ότι στοχοποιώντας με θα βγάλουν τα απωθημένα τους για τη διαδρομή μου στα χρόνια της αντιπολίτευσης και επιδιώκουν να μου βάλουν τσιρότο στο στόμα,πρέπει να καταλάβουν τούτο:Θα είμαι πιο σκληρός και πιο αμείλικτος». Και καταλήγει:

«Πώς θα ζούσα αν ο λαός κάποια
στιγμή δεν με ψήφιζε και δεν με έστελνε και πάλι στη Βουλή; Πρέπει δηλαδή να ζητιανεύω και να είμαι υποχείριο του καθενός;Οι βουλευτές πρέπει να έχουν ανεξαρτησία οικονομική,να είναι διάφανοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου