Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Δεν πέθανες ψεύτη..............

"Αν σε χάσω, θα ...πεθάνω "



- Ο χρόνος , μαλακώνει τα αγρίμια μέσα μας . Τα μερεύει … Κάνει τις “γωνίες” απαλότερες . Μόνο στα πρόσωπά μας ο χρόνος , οξύνει τις γωνίες … Όπως εδώ … κι εδώ … στα μέρη που αγγίζω το πρόσωπό σου … Παντού αλλού , ο χρόνος απαλύνει τα οξύαιχμα και … 60 χρόνια , είναι … μεγάλος , … πολύς χρόνος . 60 χρόνια…
.
- 60 χρόνια , 4 μήνες , 11 ημέρες και … κάποιες ώρες … 6 ίσως … ίσως και 8 … Δεν θυμάμαι πια καλά , μετά από τόσα χρόνια … Είμαι και μεγάλος άνθρωπος πια και ξεχνώ …

- Ξέρεις … Το κρατώ όλα αυτά τα χρόνια πάνω μου … Δεν το αποχωρίστηκα ποτέ μου … Είναι το ποιηματάκι που μου έγραψες και μου είπες “όσα χρόνια κι αν περάσουν θα το διαβάζουμε μαζί” …
“Έσπειρες ανέμελα
σε αναγάπητη γη …
………………….
κι όμως το ξέρεις καλά
παρ’ όλη την ανεμελιά σου …
…………………..
Είναι δικό μου το δεντρί αυτό ,
μου ανήκει …
…………………..
κλπ … κλπ …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου