Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ !!

Για το Νικόλα Άσιμο.....

 Άντε κουφάλες και του χρόνου!
 Tι ήταν τελικά ο Νικόλας Άσιμος; Αναρχικός, αντιεξουσιαστής, τρομοκράτης, μαρξιστής, ρεφορμιστής, οπορτουνιστής, κομμουνιστής, περιθωριακός, απροσάρμοστος, γραφικός, τρελός, ανισσόροπος, σχιζοφρενής, βλαμένος, παρανοϊκός, ονειροπαρμένος, στιχουργός, συνθέτης, φιλόσοφος, ηθοποιός, τραγουδοποιός, δημιουργός, αυθεντικός, μουσική διάνοια, ...κροκάνθρωπος ή τίποτε από όλα αυτά;
Λέγεται ότι όταν ο Άσιμος πήγε στον παράδεισο (γιατί εκεί κατέληξε τελικά ο Νικόλας), οι Άγγελοι τον ρώτησαν: «Επειδή είμαστε χαρμάνια μήπως έχεις μαζί σου καμιά ψιλή για να την βρούμε;». Και αυτός τους απάντησε: «Είμαι τελείως ξερός, αλλά δεν πειράζει μπορώ να σας την τραγουδήσω!».

Και πιάνει την κιθάρα του και αρχινά να παίζει: 

 
Μπαλωματής δεν ήμουνα, μήτε και πολιτζμάνος
κωδωνοκρούστης θα 'πρεπε, ντε και καλά ρουφιάνος.
Να βαρώ τα σήμαντρα διά τους ευσεβείς
παίρνοντας κι επίδομα ως κουδουνιστής.
Θεέ μου πολυέλεε
μου τα 'κανες κουδούνια.
Θα το 'θελες μαμάκα μου, να είχα πάει στρατιώτης,
να είχα τα πτυχία μου, να γίνω κι εργοδότης.
Να 'χα και μια σύζυγο, μία με σουτιέν,
να 'χα κι αυτοκίνητο μία citroen.
Δουλειά δεν είχες, διάλοε,
γαμούσες τους γονέους.
Αγία Κατανάλωση, μην πας να με κουφάνεις,
η φρίκη είναι όμορφη, κι εμένα δε με πιάνεις.
Τα δεκαεξάχρονα κι αν εξευμενείς,
Με τρυπάρες και υγρά, θα στη φέρουνε.
Αλλού τα κακαρίσματα,
κι αλλού γεννάν οι κότες...
Kαι στήσαν χορό οι Άγγελοι με ζουρνάδες και νταούλια με τον Άσιμο στη μέση να τους δίνει τον ρυθμό χορεύοντας και τραγουδώντας για τρεις μέρες και για τρεις νύχτες... Μέχρι που φύτρωσαν στην πλάτη του φτερά από την εξάντληση!
Από τότε τον βάφτισαν Αρχάγγελο Μεταφουρφούριο και τον έχουν μη στάξει και μη βρέξει.
Και ζήσαν αυτοί καλά και μείς και μη χειρότερα...

 Του Μπάμπη Ξαρχάκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου