Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

OΙ 16 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ !!!

  ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ  

ΣΑΜΑΡΑΣ, ΤΣΙΠΡΑΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ...

Στην ερώτηση: "Γιατί δεν προσφέρετε πιά τίποτα στο κοινό;" είμαι σίγουρος πως κανένας αξιοσέβαστος, τίμιος και ειλικρινής πολιτικός μας δεν θα έδινε τις παρακάτω απαντήσεις:
1) Γιατί μου φαίνεται ότι το κοινό βρίσκεται στον κολοφώνα της ακαλαισθησίας και διακατέχεται από τη μανία της κακολογίας.
2) Γιατί ένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να ενεργεί δίχως κίνητρο, και μιά επιτυχία δεν θα μου προξενούσε καμμιάν ευχαρίστηση, ενώ μιά αποτυχία θα μου προξενούσε ίσως μεγάλη στεναχώρια.
3) Γιατί οφείλω να μην διαταράξω την ησυχία μου, καθώς η ομήγυρη φωνάζει ότι πρέπει να τέρψω την ομήγυρη.

4) Γιατί το κοινό μεταχειρίζεται τους ανθρώπους όπως κάνουν οι στρατολόγοι στη γέφυρα του Αγίου Μιχαήλ με όσους στρατολογούν: την πρώτη μέρα ένα γερό μεθύσι και σ' όλη τους τη ζωή κατόπιν δέκα δεκάρες και ράβδισμα.
5) Γιατί οι άλλοι με πιέζουν να δουλέψω για τον ίδιο λόγο που, όταν κάθονται στο παράθυρό τους, θέλουν να περνάνε από τον δρόμο πίθηκοι και αρκουδιάρηδες. Έχω το παράδειγμα κάποιου που έτρωγε βρισιές σ' όλη του τη ζωή και γνώρισε τους επαίνους μετά θάνατον.
6) Γιατί φοβάμαι μήπως πεθάνω χωρίς να έχω ζήσει.
7) Γιατί έχω δουλειές και οι επιτυχίες τρώνε χρόνο.
8) Γιατί δεν θα ήθελα να το κάμω κι εγώ όπως οι άνθρωποι των γραμμάτων, που μοιάζουν με τους γαϊδάρους όταν κλωτσάνε και χτυπιούνται μπροστά σ' ένα άδειο παχνί.
9) Γιατί αν παρουσίαζα, λίγα-λίγα, τα τιποτένια μου προϊόντα δεν θα έβρισκα πιά ησυχία πάνω σε τούτη τη γη.
10) Γιατί προτιμώ την εκτίμηση έντιμων ανθρώπων και την προσωπική μου ευτυχία παρά κάμποσους επαίνους και κάμποσα χρήματα μαζί με προσβολές και συκοφαντίες.
11) Γιατί, αν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που δικαιούται να ζήσει για τον εαυτό του, αυτός είμαι εγώ, μετά τις κακοήθειες που αντιμετώπισα ύστερα από κάθε μου επιτυχία.
12) Γιατί ποτέ, καθώς είπε ο Bacon, δεν είδε κανείς να συμβαδίζουν η δόξα με τη γαλήνη.
13) Γιατί το κοινό ενδιαφέρεται μονάχα για επιτυχίες που δεν υπολήπτεται.
14) Γιατί αποφάσισα να μην θέλω πιά ν' αρέσω παρά μονάχα σε όποιον μου μοιάζει.
15) Γιατί όσο περισσότερο ξεθωριάζει η φήμη μου τόσο ευτυχέστερος νοιώθω.
16) Γιατί γνώρισα σχεδόν όλους τους διάσημους άνδρες της εποχής μας, και τους είδα να καταντούν δυστυχείς από το πάθος της διασημότητας και να πεθαίνουν, αφού εξ αιτίας του έριξαν χαμηλά τον ηθικό τους χαρακτήρα.
Επειδή λοιπόν κανείς από τους αξιοσέβαστους, δίκαιους και έντιμους πολιτικούς μας δεν θα μου έδινε τις ως άνω απαντήσεις, αλλά θα εξυμνούσε τις αρετές του κοινού-λαού και θα καυχιόταν για τη μετριοφροσύνη και την ανιδιοτέλεια με την οποίαν αυτός υπηρετεί το γενικό καλό και το δημόσιο συμφέρον, αναγκάστηκα να τις αναζητήσω στον Σαμφόρ.
Το γεγονός ότι και ο ίδιος, ο Σαμφόρ, καταποντίστηκε σε ένα από τα βάραθρα που άνοιξε η Επανάσταση του 1789, αφού πρώτα προσπάθησε μάταια να στήσει γέφυρες, ουδόλως με απασχόλησε και ούτε με απασχολεί. Και τούτο επειδή είναι άλλο το πάθος της ανεξαρτησίας στις μεγάλες κι άλλο στις μικρές ψυχές. Αλλά και επειδή η δίψα για αδεσμευσία και ανεξαρτησία είναι αυτή που μπορεί να κάνει, όπως έλεγε και ο Παν. Κονδύλης, τον υποψήφιο αναχωρητή πολιτικό επαναστάτη.
Δυστυχώς στις μέρες μας τα δεσμά είναι πολλά και δεν ξέρω πολλούς πρόθυμους, παρά τη δημόσια φλυαρία, να τα σπάσουν. Α, ξέχασα: ένα κείμενο για την Αλλαγή του 1981 και για την Ελλάδα που ανήκει στους Έλληνες ήθελα να γράψω και κατέληξα στα παραπάνω. Το έκανα συνειδητά επειδή ξέρω πως πολλοί θα γράψουν και θα πουν πολλά . Όλα βαθυστόχαστα, είτε υμνητικά είτε επικριτικά, και με περισσή δόση αναλυτικής σοφίας ακόμη και από κάποιους δοκησίσοφους.
Σκέφτηκα πως δεν θα ήταν άσχημα να λοξοδρομήσει κάποιος. Κι όταν λέμε να λοξοδρομήσει εννοούμε σε σημείο λόξας. Αρκετοί "πολιτικά ορθοί" μαζεύτηκαν σε τούτη τη χώρα. Και γι' αυτό ίσως έφτασε στην παράνοια. Είναι καιρός, νομίζω, να το ...πάρουμε αλλοιώς. Έστω κάποιοι. Να βγούμε από τον κύκλο. Να πούμε πως η ζωή είναι (κι) αλλού και για να την αλλάξουμε πρέπει ν' αρχίσουμε να τη διαβάζουμε και διαφορετικά. Έστω και τώρα. Έστω και για μια φορά. Εξάλλου το ζήτημα δεν είναι να μας πουν τι πρέπει να φάμε για να γίνουμε βασιλιάδες, αλλά τι θα γίνουμε τρώγοντας μπομπότα...

πηγή:matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου