Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Όνειρα γλυκά !!!!!!

ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΤΩΡΑ 

Και επειδή ο ύπνος είναι ένα μαύρο πουλί ,
που έρχεται και κουρνιάζει τις νύχτες μέσα στο κεφάλι σου -αλλά πέταξε γι' απόψε- έλεγα να σε πάρω στα γόνατά μου, δίπλα σε μια φωτιά. 
Να είναι ζεστά, να είναι χειμώνας απαραίτητα και να σου πω αληθινά παραμύθια...τόσο παράξενα, που δεν θα τα πιστέψεις παρά μόνο επειδή ξέρεις πως ψέματα δεν μπορώ να σου πω.
 Και θα καταλάβεις μετά την υπομονή μου με τους ανθρώπους.
 Θα καταλάβεις γιατί πάντα οπισθοχωρώ και υποχωρώ. 
Γιατί λέω: 
"Άς 'τους να παίξουν, τους αντέχω". 
Γιατί έχω δει τα πράγματα τόσο απλά, που τόσες ανοχές ,τόση κατανόηση, τόσες υπομονές, δεν είναι αδυναμία-δύναμη είναι. 
Και μετά θα μιλήσουμε για τα μικρά ξέφτια μου, ανθρώπινο είναι.
 Δεν είμαι ανοξείδωτο μέταλλο άνθρωπος είμαι και 'γώ, που ευτύχησα και ατύχησα να ζήσω έτσι, δεν το διάλεξα, με διάλεξε.
 Και το πρωί, θα έχεις καταλάβει καλύτερα όσα έχεις υποψιαστεί αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις. Κοιμήσου τώρα.
 Όνειρα γλυκά. 

Πηγή : Γιώργος Παπαμιχελάκης (γλύπτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου