Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Νιώθω δικαιωμένος !!!

Που στήριζα και στηρίζω 
Και συνεχίζω να στηρίζω τον 
Γιωργο Α. Παπανδρέου !!!!!!! 
Σε λίγο μια νέα χρονια....... ξεκινάει! 
Άρχισε να αχνοφαίνεται η ελπίδα ?! 
Τώρα ειναι στα χέρια,στο μυαλό και στο στόμα, όλων εμάς που δεν δειλιάσαμε εδώ και επτά χρονια να αγωνιστούμε ακομα περισσότερο !
 Σηκώσαμε ανάστημα και παλέψαμε με όλη την χώρα υπερασπιζόμενοι μια αδικία ! 
Δεν ντραπήκαμε ,δεν το βάλαμε κάτω διαισθανόμενοι ότι το ήθος ,οι αξίες ,η αληθεια,το όραμα,το μελλον των παιδιων μας και της χώρας μας , κρύβεται στο πρόσωπο ενός ηγέτη ,μιας προσωπικότητας ,παγκοσμίου βεληνεκούς 
Είμαι υπερήφανος που δεν άλλαξα τις ιδέες μου και έμεινα σταθερός στο πλάι του και μαζί του
Δεν φοβήθηκα καμμία στιγμή, δεν ντράπηκα,δεν λιγοψύχησα είμαι με το κεφάλι ψιλα για τις ιδέες μου 50 χρόνια γιατι είμαι  γνήσιος Σοσιαλιστής !!!!!!!!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου