Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!

ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ και ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΕΣ
 ΦΙΛΕΣ και ΦΙΛΟΙ μου !!!!!! 

 Να ανακοινώσω την τοποθέτησή μου στους συντρόφους μου και να ξεκαθαρίσω την θέση μου για να μην έχουν απορίες, 
πριν δυο χρόνια αποδέχτηκα 
το ΤΣΙΤΑΤΟ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ 
μας και το υπόγραψα !!!!!
 Και από τότε είμαι μέλος του !!! 
Τώρα αν ο πρόεδρος αποφάσισε να συστεγαστεί και αποδέχθηκαν την αυτονομία μας και τις αρχές μας τα άλλα δημοκρατικά κόμματα στον ίδιο χώρο στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ
 καλά έκανε έτσι θα έχουμε και επίσημα χώρο που δεν είχαμε, τώρα αν ο Βενιζέλος και πολλοί άλλοι  είναι κλητήρες του ενός κόμματος , δεν με ενοχλεί χαρτιά της Προέδρου θα κουβαλάνε όπως και εμείς θα έχουμε κλητήρα για να κάνουμε το ίδιο ...!
Έχω όμως ένα παράπονο : 
 ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΩ ΕΓΩ ! ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ  !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου