Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Προς όλους !!!!!!

Με πολύ εκτίμηση !!!!! 

 Ακόμη και στις διαφορετικές 
απόψεις ...
 Είναι κοινό τοις πάσι ...
 Ότι δεν θέλω να πολιτικολογώ και να επαναλαμβάνω "τετριμμένα" ... 
 Αναλογιζόμενος όμως αυτά που έχουν συμβεί από το 2012 και εδώ .... 
 Θα ήθελα για μία ακόμα φορά να καταθέσω τη άποψή μου , σε ότι αφορά την χαώδη κατάσταση της Ελλάδας ... 
 Και εξηγούμαι .... 

Ο Καραμανλής (Βούδας) , καταχρέωσε το κράτος ... 
 Ο Σαμαράς (λόγω αρχομανίας και μόνο) , συνεπικουρούμενος από τον απόλυτο ρήτορα (αλλά και απόλυτο εγωπαθή Βαγγελάκη τον εκ Θεσσαλονίκης) θέλησε να "σώσει" τη χώρα , μετά τα Ζάππεια ... 
 Ο Τσίπρας (λόγω Αλητείας) , έμπλεξε τη χώρα στη απόλυτη πενία και συνεχίζει ... 
 Ένας προσπάθησε με ειλικρίνεια να δουλέψει με καθαρότητα και ΔΕΝ τον άφησαν ηθελημένα .... 
 Ναι ... εννοώ τον Γιώργο Παπανδρέου . τον οποίο έχω την τιμή να γνωρίζω προσωπικά από την ηλικία των 16 Χρονών .... 
 Και στον οποίο οφείλεται η ίδρυση του ΕSM , διάφορων επεμβάσεων στη Ε.Ε και όχι η παρουσία του ΔΝΤ (Σόϊμπλε στον Παπαχελά) ... Άν όλοι αυτοί που ανέφερα , είχαν σταθεί δίπλα στον μόνο μή δούλο
 της καρέκλας (ΓΑΠ) , πιστεύει κανείς 
ότι θα είμαστε τώρα στη περιπέτεια των μνημονίων ;;; 
{Απτή απόδειξη , η σύμπνοια της Κύπρου , της Πορτογαλλίας , της Ιρλανδίας και άλλων) ... 
Ασφαλώς και θα καταλογίσω στον Φίλο μου τον Γιώργο , την καθυστέρηση έξη μηνών αμέσως όταν πήρε 44% , να πάρει άμεσα μέτρα ....
 Αλλά πώς να τα έπαιρνε όταν Όλοι απ' έξω και ΚΥΡΙΩΣ απο μέσα τον υπονόμευαν !!! ... 
 Η γνώμη μου είναι (και του την έχω πεί) , ότι ΕΠΡΕΠΕ να το τολμήσει και τότε Και .... 
 ΤΟΤΕ Άπαντες θα είχαν (συγχωρήστε μου την έκφραση) "Ξεβρακωθεί" ... 
 Αυτό είναι η δική μου άποψη και αυτή είναι η αλήθεια ....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου