Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Η Σωστή ερώτηση :

Δεν είναι...

 «Ποιόν να ψηφίσω» 
Αλλά .?
«Για τι ψηφίζω»
 ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΞΙΕΣ 
 ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ
Πολλοί  σύντροφοι,γνωστοί αλλά 
 και φίλοι του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ  
μου τηλεφωνούν και μου ζητούν να τους
 πω την γνώμη μου ως προς τον καταλληλότερο από τους δέκα υποψηφίους για την ηγεσία του νέου φορέα της ΔΗ.ΣΥ
το αρνούμαι και διαμαρτύρομαι.

 Μια τέτοια αντίληψη μας πάει πολύ πίσω στο κακό παρελθόν που μας οδήγησε 
εδώ και θέλουμε να ξεχάσουμε.
 Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να επιστρέψουμε στο καθεστώς στων εξαρτημένων «οπαδών» που κατευθύνονται σε παράγοντες και κομματάρχες που με τη σειρά τους συναλλάσσονται για κάποια καρέκλα ή άλλη ευνοϊκή μεταχείριση.
 Αυτό δεν είναι δημοκρατία.
 Κατά την ταπεινή μου άποψη, το ερώτημα όπως το θέτουν οι φίλοι μου είναι λάθος
 και μπορεί να λάβει λάθος απάντηση. 
Αυτό είναι επικίνδυνο στις δύσκολες μέρες που περνά ο δημοκρατικός προοδευτικός χώρος, 
η κοινωνία και η πατρίδα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου