Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Η Ζωή ξέρει !!!!!

Και εγω την εμπιστεύομαι.

Η ζωή έχει εκπλήξεις και ανατροπές θετικές και αρνητικές.
 Έτσι κι αλλιώς τα πράγματα θα κυλήσουν, όπως θέλουν.
 Και αυτό δεν είναι μοιρολατρία, είναι ώριμη συνειδητοποίηση ότι δεν μπορείς να ελέγξεις τα πάντα και ούτε χρειάζεται.
 Προσπαθείς μέχρι εκεί που είναι στο χέρι σου και μετά αφήνεις τα πράγματα να κυλήσουν, τις ιδεολογίες να επικρατήσουν ή να ξεθωριάσουν, τους ανθρώπους να μείνουν ή να φύγουν. 

Η ζωή ξέρει και Εγω την εμπιστεύομαι. 
 Η ζωή δείχνει το δρόμο, απομακρύνει από μένα κάθε τι αρνητικό ή περιττό και μου δίνει ευκαιρίες, αρκεί να έχω ανοιχτά τα μάτια να τις δω.
 Αντιμετωπίζω πλέον τη ζωή σαν ένα παιχνίδι, έναν ενδιαφέροντα γρίφο. 
Η ζωή μου έχει δώσει και μου δίνει καθημερινά στοιχεία και ενδείξεις, τα οποία μπορεί στην αρχή να φαίνονται άσχετα και αταίριαστα μεταξύ τους αλλά με το χρόνο αυτό αλλάζει.
 Όσο μεγαλώνω και μαθαίνω να αξιοποιώ και να συνδυάζω όσα εφόδια μου χει δώσει,συνειδητοποιώ ότι είναι αρκετά και άμεσα συσχετιζόμενα. 
Η ζωή ξέρει και Εγω την εμπιστεύομαι. 
 Δεν εμμένω πλέον σε αρνητικές καταστάσεις και ανθρώπους που δε με γεμίζουν θλίψη, απαγκιστρώνομαι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. 
Γιατί όταν κρατάς με όλη σου τη δύναμη ένα τεντωμένο σκοινί σε φθείρει περισσότερο από το να το αφήσεις. 
Απεναντίας, ανοίγω τα μάτια μου και αντιλαμβάνομαι τις ευκαιρίες που μου δίνει η ζωή, από την πιο απλή -την καθημερινή ανατολή του ήλιου, που είναι ένα νέο ξεκίνημα της ζωής- και τις αδράττω χωρίς να περιμένω.
 Η ζωή ξέρει και Εγώ την εμπιστεύομαι. 
 Δεν χρειάζομαι πλέον ετικέτες για τη ζωή μου.
 Κάνω ότι μου αρέσει και με γεμίζει, συλλέγω στιγμές και τις εκφράζω με το δικό μου ιδιαίτερο τρόπο, αφήνοντας τη ζωή να με πάει στα κατάλληλα μονοπάτια. Πάω εκεί που μου υπαγορεύει η εσωτερική φωνή μου, δεν επηρεάζομαι από το βουητό. 
Είμαι ο εαυτός μου και αφήνω τη ζωή να με οδηγήσει, με πυξίδα τα προσωπικά μου θέλω.
 Η ζωή ξέρει και  Εγώ την εμπιστεύομαι. 
 Αφήνω πλέον τα πράγματα να κυλήσουν. 
 Δεν είμαι εμμονική με τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την τελειότητα.
 Η μεταβλήτότητα των πραγμάτων είναι καμιά φορά για το καλό μου.
 Η αλλαγή συχνά είναι αναγκαία.
 Σε ένα κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται, το να προσπαθείς να διατηρηθείς σταθερός είναι ο πλέον σίγουρος δρόμος για την αποτυχία. 
Η ζωή επιφυλάσσει εκπλήξεις - ευχάριστες ή δυσάρεστες - και πολλές ανατροπές. 
Το σύμπαν βασίζεται στο χάος και εγώ θα το διασχίσω χωρίς να ψάχνω για λογική σειρά. 
 Αυτή είναι η ζωή μου, συνενοηθήκαμε;

 Από την ταινία Φτηνά Τσιγάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου