Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ.... 

Από την πρώτη μέρα που γεννιόμαστε είμαστε επιβάτες σε ένα τραίνο. 
Κάθε χρόνος που περνά, προστίθεται και ένα βαγόνι ακόμη.... κάθε βαγόνι γεμίζει με αναμνήσεις, χαρές, λύπες, με ανθρώπους που άλλοι συνεχίζουν το ταξίδι μαζί μας και άλλοι που κατεβαίνουν σε κάποια στάση και χάνονται ακολουθώντας διαφορετική διαδρομή. 

 Το δικό μου βαγόνι της χρονιάς που φεύγει γέμισε τόσο πολύ από συναισθήματα, αλλά και με ανθρώπους...αλλά κατέβηκαν μερικοί βάζοντας τέλος στο ομαδικό μας ταξίδι...ποιος ξέρει, ίσως να ξαναβρεθούμε σε κάποιες από τις πολλες στάσεις ζωής που μου επιφυλάσσει η νέα χρονιά..
 Ταξίδεψα σε άλλη χώρα, όπου βρέθηκα με αγαπημένους, οικογένεια και φίλους.. χαιρέτησα για πάντα αγαπημένα μου πρόσωπα, γιατί το δικό τους τραίνο έφτασε στην τελευταία στάση τής δικής τους ζωής...ξαναμπήκα στο βαγόνι τής ζωής που έζησα στην Αθήνα και γέμισα με αναμνήσεις με αγώνες  και νέες εντυπώσεις.. 
Βρήκα σε κάποια στάση φίλες και φίλους αγαπημένους από τα μαθητικά μου χρόνια και συνταξιδέψαμε στην ανεμελιά και στις σκανδαλιές μας....έκανα νέες γνωριμίες με ανθρώπους ενδιαφέροντες που όξυναν την σκέψη μου...γέμισε με χαρούμενες στιγμές αλλά και στιγμές έγνοιας και λύπης και προβληματισμού, με έντονες αυτές των ανθρώπων, δικών μου και μη, που δίνουν μάχη για την υγεία τους....ελπίζοντας ότι θα ξεπεράσουν αλώβητοι τα όποια προβληματα υγείας που αντιμετωπίζουν...
Και εδώ ακριβώς θα ευχηθώ σε όλον τον κόσμο υγεία και το ταξίδι σας τον επόμενο χρόνο, να είναι μακρύ και γεμάτο χαρές και οι στάσεις πολλές και μόνο χαρούμενες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου