Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Να έχω περάσει...!

Τα 50 μου.

 Να έχω περάσει τα 70 μου. 
Και δεν έχουν δει τα μάτια μου. 
Αποστασίες και πουλήματα και προδοσίες για μια βουλευτική έδρα. 
 Και να κάθομαι ολημερίς και να ασχολούμαι, με το τι είπε ο ένας
και η άλλη, να τους φέρνω με τις
 αναρτήσεις μου στην επικαιρότητα. 

---Δεν βλέπω καλύτερα, παλιές 
Ελληνικές κωμωδίες. 
Να ασχολούμαι με καραγκιόζηδες χωρίς ήθος και αρχές, ή με κόμματα που έχουν μαζέψει κάθε λογής καραγκιόζηδες, που 
για μια έδρα όχι την ιδεολογία τους, 
όχι την όποια ιστορία τους, αλλά και την μάνα τους θα πουλούσαν ακόμα, για να ασχολούνται τα πρόβατα με αυτούς.
 ---Και να το κάνω γιατί ????
Για να περνάω την ώρα μου ???
Ή για να γεμίζω την σελίδα μου ???
Ή για να μετράω τα LIKE μου ????
---- Και να πιστεύω από πάνω, ότι γράφοντας για αυτούς, θα τους κάνω καλύτερους και σοβαρότερους, και έτοιμους να σκεφθούν την κατάντια της Πατρίδας μας 
και το τί περνάει ο λαός μας ????
---Ποια κόμματα ?? 
Ποιες ιδεολογίες  ???
Ποιους θεσμούς της Πολιτείας ?? 
Και για ποιον Συνδικαλισμό ??? 
Και ποια Δικαιοσύνη ???
 --Ελεύθεροι ήμαστε όλοι μας, 
να ασχολούμεθα, 
με ότι γουστάρουμε,
αλά όχι με αυτούς τους αλήτες .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου