Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΘΑΡΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ.....

Σαν Μέλος.. 
Έχω Υποχρέωση να αναδημοσιεύσω την ανάρτηση του συντρόφου μου !!!!!!
 Απόστολος Κυριάκος..
Καθώς οι πολιτικές εξελίξεις βαδίζουν προς την «τελική ευθεία», (δηλαδή τις εθνικές εκλογές), πιστεύω ότι πρέπει να σταματήσει η «εσωστρέφεια» για χάρη της,
ΕΝΟΤΗΤΑΣ της Παράταξης.!!!

 Θέλω όμως, ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ :
 Η ΕΝΟΤΗΤΑ σφυρηλατείται, όταν βασίζεται :
 Στις ΑΛΗΘΕΙΕΣ, στην ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ και στις ΚΑΘΑΡΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, χωρίς «ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ» και χωρίς ΤΑΚΤΙΚΙΣΜΟΥΣ.!!!!! 
 Η ΕΝΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ , ούτε σε «ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑΤΑ», ούτε σε ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ που δεν συνάδουν με τις ΑΡΧΕΣ και την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της Σοσιαλδημοκρατικής Παράταξης.!!!!!
 Στο σημείο αυτό, θα αναφέρω κάποια πράγματα που με αφορούν,
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,
 εν είδη «εξομολόγησης», (έτσι για να …. γνωριζόμαστε μεταξύ μας).!!!! 
 Στο ΠΑΣΟΚ εντάχθηκα και έγινα Μέλος, πριν από ΣΑΡΑΝΤΑ χρόνια. 
 Στο ΠΑΣΟΚ, εντάχθηκα ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ. 
 Δεν έγινα Μέλος του ΠΑΣΟΚ, ούτε για να ικανοποιήσω προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες, ούτε φυσικά για να «αποκατασταθώ» επαγγελματικά, τόσο ο ίδιος , όσο και κάποιο μέλος της οικογένειάς μου.!!!! 
 Πίστευα ότι με το Κίνημα και τον Ανδρέα Παπανδρέου, θα υπάρξουν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για τον Ελληνικό λαό, επομένως θα υπάρξουν καλύτερες ημέρες και για τον καθένα μας χωριστά.!!! 
Τελικά, αυτά που πίστευα ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΞΗ.!!!!! 
 Βέβαια, στην περίπτωσή μου, σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, 
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ. 
 Γιατί : Όταν το ΠΑΣΟΚ έγινε Κυβέρνηση τον Οκτώβρη 1981, εγώ ήμουν Διευθυντής Πωλήσεων σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, με σημαντικότατο πακέτο παροχών.
 (Υψηλός μισθός, αυτοκίνητο, Bonus και πολλές άλλες παροχές)!!!!! 
 Στην εταιρεία αυτή, εργάστηκα μέχρι την ημέρα που συνταξιοδοτήθηκα. 
 Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ΟΥΤΕ ΗΘΕΛΕ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ, να βοηθήσει οικονομικά υψηλόμισθους σαν εμένα. Βοήθησε όμως ΤΟΥΣ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.!!!! 
 Βοήθησε την πλειοψηφία των συμπατριωτών μας, βοήθησε ανθρώπους που εργάζονταν, τόσο στον Ιδιωτικό Τομέα, όσο και στο Δημόσιο και αμείβονταν ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ, στους οποίους ΑΥΞΗΣΕ τις Αποδοχές τους και τους έκανε να ζουν ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ .!!!
 Ανάμεσα σε αυτούς ήταν (φυσικά) και γνωστοί μου και συγγενείς μου και φίλοι μου και έζησα από κοντά την βελτίωση της ζωής τους.!!! 
 (Π.χ. υπήρξε η εποχή που μεταξύ συγγενών και φίλων, ήμουν 
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που διέθετε αυτοκίνητο. 
 Μετά το 1981, απέκτησαν και σπίτια και αυτοκίνητα, και ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΉ ΤΟΥΣ).!!!! 
 Αυτή η προσφορά του ΠΑΣΟΚ, 
ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.!!! ………………………………………………
Ήμουν φίλος με τους περισσότερους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που εκλέγονταν στην εκλογική περιφέρεια που ψήφιζα, και βοηθούσα, αυτούς που κατά την γνώμη μου άξιζαν περισσότερο. 
 Δεν ζήτησα ΠΟΤΕ και από ΚΑΝΕΝΑΝ κάποια «διευκόλυνση», για εμένα ή κάποιο μέλος της οικογένειάς μου.
 Σε τελευταία ανάλυση, ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΆΝΕ, ΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.!!!!! 
 Όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω, η πολύχρονη ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ προσφορά μου στο Κίνημα, μου δίνουν το δικαίωμα ,
ΝΑ ΛΕΩ και ΝΑ ΠΡΑΤΤΩ ΠΑΝΤΑ, σύμφωνα με την συνείδησή μου, 
ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ.!!! 
 Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ του Νοεμβρίου του 2011, η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ τακτική που ακολούθησε ο Ευαγγ. Βενιζέλος, τόσο κατά την (διπλή) προεκλογική περίοδο ιου 2012 (με τις «συγνώμες»), όσο και μετά τις εκλογές, που έσπευσε να «αγκαλιαστεί» με τον Σαμαρά χωρίς καμία Προγραμματική Συμφωνία και να μετατρέψει το ΠΑΣΟΚ σε «ουρά» και «δεκανίκι» του Σαμαρά και της ΝΔ, με ανάγκασαν να φύγω ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ από το ΠΑΣΟΚ (όπως έπραξαν και εκατοντάδες χιλιάδες Μέλη και Φίλοι του ΠΑΣΟΚ).!!!!
 Φυσικά, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ να ενταχθώ στο ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ.!!! 
(Δηλ. στον ΣΥΡΙΖΑ).!!!
 Από τον Γενάρη του 2015, ανήκω στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών, του Γιώργου Παπανδρέου.
 Σαν Μέλος του ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ, θα αγωνιστώ για το ΚΙΝ.ΑΛ, προκειμένου να «σπάσει» το ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ για την χώρα «δίπολο», Ν,Δ, - ΣΥΡΙΖΑ. 
 Θα σταθώ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ στα Στελέχη του ΚΙΝ.ΑΛ που έχουν πράξει, και συνεχίζουν να πράττουν το καθήκον τους απέναντι στη Δημοκρατική Παράταξη και στη Χώρα.
 Θα είμαι όμως ΑΠΕΝΑΝΤΙ σε αυτούς που με τις πράξεις τους και τις παραλήψεις τους, ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ τη Δημοκρατική Παράταξη και έφεραν το ΠΑΣΟΚ, στη (σχεδόν) εξαφάνιση του.!!!!
 Θα είμαι ΑΠΕΝΑΝΤΙ σε αυτούς που ΔΗΛΏΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ, ότι το ΚΙΝ.ΑΛ. πρέπει να συνεργαστεί με τη Ν.Δ. και «ξεχνούν» ότι ο κόσμος που ψήφιζε ΠΑΣΟΚ αλλά το εγκατέλειψε ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ, είναι ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ψηφοφόροι με ΑΝΤΙ ΔΕΞΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. 
 Από τις εκατοντάδες Χιλιάδες ψηφοφόρους που έφυγαν από το ΠΑΣΟΚ , όσοι ενταχθήκαμε στο ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΉΣ στις επόμενες εκλογές .!!!
 Από τους υπόλοιπους :
 Όσοι παρέμειναν ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ, αλλά και πολλοί από αυτούς που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ σαν εκλογικοί «μετανάστες» αλλά έχουν διαψευστεί ΟΙΚΤΡΑ από τα Ψέματα και την ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΗ Πολιτική του Τσίπρα, όλοι αυτοί θα μπορούσαν να επιστρέψουν στον «φυσικό» χώρο τους.!!! 
 Δηλαδή στο ΠΑΣΟΚ και την Δημοκρατικοί Παράταξη.!!!!
 Έχουμε όμως μέσα στο ΚΙ.ΑΛ. και αυτούς που … αλληθωρίζουν προς τα …. Δεξιά, και …. ανυπομονούν να γίνουν υπουργοί του Μητσοτάκη.!!! 
 Είναι μάλιστα τόσο ανυπόμονοι, που τους ταιριάζει «γάντι» η ρήση : 
 <<Θέλει η π@@τ@να να κρυφτεί, αλλά η χαρά δεν …. την αφήνει>>.!!!
 Όσο υπάρχουν μέσα στο ΚΙΝ.ΑΛ. οι διάφοροι ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΟΙ που δείχνουν «ανυπόμονοι» για να φορέσουν υπουργικό «κοστούμι» (σε κυβέρνηση Μητσοτάκη), και άλλοι (πχ. Βενιζέλος) που δηλώνουν ΔΗΜΟΣΙΑ πως το ΚΙΝ.ΑΛ πρέπει μετεκλογικά να συμμετάσχει σε συγκυβέρνηση με τη Νέας Δημοκρατία, 
ΟΙ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.!!!!! 
 Γιατί θα πιστεύουν πως ψηφίζοντας ΚΙΝ.ΑΛ, ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ ψηφίζουν Μητσοτάκη και Ν.Δ.!!!!
 Συνεπώς, αυτοί οι ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ για εξουσία που «αλληθωρίζουν» εξόφθαλμα προς τη Ν.Δ. ΔΙΩΧΝΟΥΝ τους Κεντροαριστερούς ψηφοφόρους από το ΚΙΝΑΛ και κάνουν για ακόμη μια φορά ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΖΗΜΙΑ στο ΠΑΣΟΚ και στην Δημοκρατική Παράταξη, και προσφέρουν έτσι το «φιλί της ζωής», στον ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΑ Τσίπρα.!!!!!! 
 Γιατί : Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα, αυτοί οι Κεντροαριστεροί ψηφοφόροι να προτιμήσουν να ψηφίσουν τον Τσίπρα, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ.!!!!! 
 Αυτούς λοιπόν τους ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΟΥΣ ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ, θα τους πολεμάω, ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΩ.!!! 
 Στην επόμενη δημοσίευσή μου, θα «υπενθυμίσω» τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ λάθη του Βενιζέλου κατά την περίοδο 2012 – 2014, που κατάντησαν το ΠΑΣΟΚ, στα πρόθυρα της ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ.!!! 
 Σκοπός της υπενθύμισης των εγκληματικών λαθών του Βενιζέλου, είναι για να αποφύγει το ΚΙΝ.ΑΛ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ.!!! 
 Στην μεθεπόμενη δημοσίευσή μου, θα κάνω τις προτάσεις μου προς το ΚΙΝ.ΑΛ. για το πώς θα μπορέσει να πορευτεί ΑΥΤΟΝΟΜΑ, χωρίς να δίνει «δικαιώματα», τόσο στη ΔΕΞΙΟ, όσο και στον (δήθεν) Αριστερό ΛΑΪΚΙΣΜΟ, να «θολώνουν» τις θέσεις του και να το συκοφαντούν .!!!! 
 Και εφεξής (μέχρι τις εκλογές), αφού η Ηγεσία του ΠΑΣΟΚ , ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ την ιστορία της Δημοκρατικής Παράταξης, ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΟΛΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ, των Πολιτικών Απατεώνων, εναντίον των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.!!!!!
 Και εάν αυτή η τακτική μου δυσαρεστήσει κάποιους, θα τους πω : ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ….
 ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ……… 

 Πηγή: Apostolos Kyriakos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου