Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Φωνή βοώντος...!

Όμως εν τη ερήμω.

 Ο Γ. Παπακωνσταντίνου κατά την 
ομιλία του το 2013....
 Στη διάρκεια της συζήτησης επί των προτάσεων των κομμάτων για τη συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής, αποκρούοντας τις κατηγορίες της αλλοίωσης της λίστας και της παράβασης καθήκοντος που του αποδίδονταν δολίως : 

"Δεν είμαι απλώς αθώος, είμαι αντικείμενο μιας χοντροκομμένης προσπάθειας ένοχοποίησης. Κάποιοι με θέλουν αποδιοπομπαίο τράγο. 
Εγώ ζήτησα και έφερα στην Ελλάδα τη λίστα Λαγκάρντ και όποια ενέργεια έγινε
 για την αξιοποίησή της έγινε επί των ημερών μου.
 Θα ηταν παράλογο επομένως και βλακώδες να επιχειρήσω να αφαιρέσω ονόματα συγγενών μου από τη λίστα”. 
Φωνή βοώντος όμως εν τη ερήμω. 
Το ίδιο του το κόμμα τον έριξε στα σκυλιά, παραπέμφθηκε και παρότι απεδείχθη η αθωότητα του του επιβλήθηκε μια μικρή ποινή με αναστολή για να ικανοποιηθεί το πεινασμένο για αίμα αντιμνημονιακό τέρας που βρυχάτο τροφοδοτούμενο από τους, Συριζοκαμενοχρυσαυγιτες.
Τους ίδιους που σημερα κυνηγάνε τον Λοβέρδο με μαρτυρίες της πλάκας. 

 Πηγή: Σταύρος Στραβόλαιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου