Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Ένα πολιτικό ....

Σημειωματάριο τοίχου 

 Χωρίς κομματικές παρωπίδες. 
Εγώ καλά τα έγραφα ότι έβαλες τη μεσαία τάξη «στο γόνατο» για να τη σφάξεις σαν αρνί,ακολουθώντας τις απαιτήσεις των «θεσμών» να την ξεζουμίσουν από το περιττό λίπος! 

 Τα έγραφα τα τελευταία χρόνια από εδώ, πολιτικά κείμενα επικαιρότητας, έπειτα από κατανάλωση σκέψης, με μηνύματα αντιληπτά χωρίς την απαίτηση πρόσθετης εγκεφαλικής επεξεργασίας. 
Μια πολιτική ηθογραφία της εποχής με υπογραφή. 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι αρκετοί από τους ιδεολογικά συμβουλάτορες μπέρδεψαν τους Μαρξ και Ένγκελς με την εμπορική φίρμα «Marks & Spencer» !
 Ακόμη έχουν ρόλο. 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι κινείσαι έξω από την «comfort zone», μέσα σε ένα νεφελώδες ιδεολογικό πλαίσιο, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός κόμματος «αθροίσματος φραξιών», και τελικά έκανες ένα κόμμα «χυλό». 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός που στήνονταν λαϊκά δικαστήρια, «τραπεζάκια έξω», η ρητορική τού τίποτα, οι λεκτικές τοξίνες διχασμού, η σαγήνη του ψεύτικου, του εφήμερου, του ανύπαρκτου.
 Δεν το έλαβες υπόψη σου, μέχρι που σου ήρθαν η 7η Ιουλίου και ο ουρανός «σφοντύλι». 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι προεκλογικά μας ζαλίσατε με τις συνεχείς αλλαγές στρατηγικής. 
 Αντί να είσαι ο αγγελιοφόρος του εαυτού σου, του μηνύματός σου, στην αδια μεσολάβητη επαφή με το κοινό σου, άφησες τυχάρπαστους να το κάνουν. 
Προς το τέλος, το κατάλαβες. 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι ήταν λάθος η στοχοποίηση μερίδας των ΜΜΕ.
 Με μια μελίρρυτη συνέντευξη σε ένα από αυτά, την τελευταία στιγμή, πήρες δύο με τρεις μονάδες στην κάλπη. 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι πήραν τα μυαλά αέρα. 
Πιστεύατε ότι ήσασταν «αδιάβροχοι» στην κριτική, ότι δεν συγκρινόσασταν με τους «παλιούς», πάντα στοχοποιημένοι, ποτέ υπεύθυνοι και μόνιμα πρωταγωνιστές στην παραγωγή μικροπολιτικής.
 Οι «ρασπούτιν» στην πολιτική δεν έχουν ποτέ καλό τέλος…
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι έπρεπε να «ξεχορταριάσεις» την κυβέρνησή σου από παράσιτα, ζιζάνια και μηχανισμούς που είχαν «αυτοφυτευτεί».
 Ήταν το κλήμα στραβό, το ’φαγε και ο όνος! 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι η καταδολίευση της νοημοσύνης των πολιτών δεν θα μείνει αναπάντητη.
 Πού ήσουν και δεν έβλεπες την αλαζονεία και την αποξένωση των συνεργατών σου από την κοινωνία, τη δημιουργία επίπλαστης πραγματικότητας, τους σφουγγοκωλάριους που περιτριγύριζαν; 
 Εγώ καλά τα έγραφα ότι με τους «δεκάρικους» λόγους δεν θα γύριζες το ματς.
 Άλλωστε, ούτε Ρονάλντο ούτε Μέσι διέθετες. 
Οι πιθανότητες να φέρεις ισοπαλία και να πας στα πέναλτι ήταν μηδαμινές.
 Έχασες και έδρα και εξέδρα.
 Εγώ καλά τα έγραφα, Αλέξη.
 Το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω και με τον Κυριάκο. 
Δυστυχώς, ποτέ, ούτε εσύ ούτε αυτός θα με διαβάσετε.
 Οι ομοϊδεάτες σας θα φροντίσουν να κλείσουν πόρτες και παράθυρα…
 Ευτυχώς έχω το κοινό μου, μάρτυρες όσων προκαταβολικά γράφω, που με ακολουθούν, αν και δεν affect anyone!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου