Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Διεξάγετε ...!!!

Σήμερα και αύριο :

 Το Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ στο ΣΕΦ. 
 Ευχομαι στις συντρόφισσες και στους συντρόφους ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
 Όλο αυτό τον καιρό ΔΕΝ δημοσίευσα τίποτα σχετικό γιατί:
 1. Είμαι μέλος του 
ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ 
ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ,
και άρα ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ στα εσωτερικά άλλου πολιτικού φορέα. 
2. Ως μέλος και Σύνεδρος στο Ιδρυτικό Συνέδριο και στο 2ο Συνέδριο του Κινήματος Αλλαγής όπου το ΠΑΣΟΚ είναι ΚΥΡΙΟΣ φορέας είμαι υποχρεωμένος να παλεύω για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ και του Κινήματος Αλλαγής.
 3. Σέβομαι ΟΛΕΣ τις πολιτικές απόψεις που δημόσια εκφράζονται από τους συντρόφους του ΠΑΣΟΚ και εύχομαι να ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ και του Κινήματος Αλλαγής.
 Τέλος η αγωνία μου να υπάρξει επιτυχία στο Συνέδριο έχει να κάνει και με το ότι εγώ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΜΑΖΙ 41 χρόνια μέσα στο ΠΑΣΟΚ(1974-2015) (και συνεχίζουμε μέσα απο το Κινημα Αλλαγης) γιατί δεν υπήρξα ποτέ ΑΜΝΗΜΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου