Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Αν είχατε αφήσει..??

Τον Γ.Παπανδρέου

 Τώρα θα βλέπατε την χωρά 
κ δεν θα την γνωρίζατε !! 
Αλλά δεν βόλευαν κανέναν οι αληθειες 
κ.οι άξιες του...
 Δεν εξυπηρετούσαν ημέτερους , οργανωμένα συμφεροντα και τα ΜΜΕ. 
Οι αρχές κ το όραμα του για την χώρα !!!
 
George A.Papandreou 
 4/11/2011 στην βουλή. 
 Και θέλω να κατανοήσετε την ειλικρίνεια των προθέσεών μου. Παιχνίδια δεν παίζω. 
Το πολιτικό κόστος, το ανέλαβα. 
Και τις ευθύνες μου, τις αναλαμβάνω. 
Και η παράδοση της οικογένειάς μου, δεν θα μου επέτρεπε τίποτα διαφορετικό. 
Από τον Γεώργιο Παπανδρέου, τον Γέρο της Δημοκρατίας, κληρονόμησα μόνο ένα ρολόι, τίποτε άλλο.
 Από τον πατέρα μου, τον Ανδρέα Παπανδρέου, κληρονόμησα ρητά στη διαθήκη του, το όνομά του. 
Τίποτε άλλο. 
Αυτός, όμως, είναι πολύ μεγαλύτερος πλούτος από βίλες και χρήματα. 
Γιατί αυτές είναι παραδόσεις που τιμώ και θα τιμώ. 
Είναι παραδόσεις αγώνων. 
Για την πατρίδα, για τη Δημοκρατία, για την κοινωνική απελευθέρωση και δικαιοσύνη. 
Και αυτή η παράδοση, μου δίνει δύναμη. 
Με βοηθά να αποφασίζω, μακριά από την προσωπική ματιά των δικών μου αδυναμιών, επιθυμιών ή και εμμονών.
Έτσι θέλω να μιλήσω και να προχωρήσω στα επόμενα βήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου