Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Είμαι Γεννημένος :

Να τρέχω...!!

 Αλλά πειθαρχώ στα μέτρα για το 
καλό μου ...!!!
Προσέχω για να έχω υγεία..! 

 Είναι κάτι που δεν το περίμενα. 
Ας αφήσουμε τις μαγκιές, ας είμαστε προσγειωμένοι, 
ας φάμε και φασόλια και παξιμάδια.

 Εμείς μικρά παιδιά δεν είχαμε 
να φάμε ούτε φασόλια. 
Με ένα ξερό ψωμί μεγαλώσαμε και
 γάλα από την κατσίκα...! 
 Μένουμε σπίτι.. 
Και θέλει μεγάλη προσοχή. 
Όταν χτυπήσει το καμπανάκι, θα λένε μετά σούξου μούξου...!! 
Τι φταίνε οι γενιές που ήρθαν κι έρχονται
 και είναι δικό τους το μέλλον...!
 Αν κάποια κουτσαβάκια δεν σκέφτονται
 τους συνανθρώπους είναι παράσιτα και κουτοί...;
 Οι πραγματικοί μάγκες σέβονται τους πάντες τα πάντα και ιδιαίτερα 
την οικογένεια τους...!!!
Τι κάνω αυτές μέρες και τις ώρες :
 Είμαι στο σπίτι κάθομαι μέσα στο γραφείο μου παρέα μου είναι η σύζυγος μου! 
και το laptop μου, ακούω αγαπημένα τραγούδια,  διαβάζω ενα βιβλίο 
( Ο Επαναστατημένος άνθρωπος του
Καμύ Αλμπέρ ), 
Κάνω βόλτα στο μπαλκόνι μου και περιποιούμαι τον κήπο μου,  δεν βλέπω κανέναν για λόγους προστασίας  παρά το ότι 
ο θεός με έχει καλά και θα συνιστούσα το ίδιο να κάνουν όλοι. 

Ακόμα δεν πήρα ούτε ψωμί προς το παρόν, ψυχραιμία δεν υπάρχει λόγος να αδειάζουμε τα ράφια, ας ακούμε όσα μας λένε οι ειδικοί. Περαστικά σε όλους τους συμπατριώτες μας που νοσούν και στους  υπολοίπους  λαούς....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου