Δευτέρα 25 Ιουλίου 2022

ΒΑΡΕΘΗΚΑ :

 Βαρέθηκα..

 Τη μίζερη μου φύση..!!

 Κανένας πια δεν λέει να ξεκουνήσει κανένας πια δεν λέει να ξεκουνήσει, αναμφίβολα, δεν με χωράει ο τόπος ρε παιδιά 

Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια τα δάκρυα να κάνω μπιχλιμπίδια

 τα λόγια μοναχά μας απομένουν και οι θεωρίες μας στην πράξη.

 χαλάνε οι θεσμοί Βαρέθηκα να λέω πως θ' άλλαξε το σύστημά 

μας έχει επιτάξει απόκληρα απομείναμε πουλάκια κυνηγημένα 

με ξεπουλιασμένα τα φτερά 

Απόκληρα απομείναμε πουλάκια με ξεπουλιασμένα τα φτερά Βαρέθηκα κι αυτό το μονοπάτι ακόμα και σαν βρω εξάγησα κομμάτια πως είναι δυνατό να μαστίσει. σου περιφράξανε την καρδιά Για πες μου πως μπορείς και μαστουριάζεις άμα σου περιφράξεις την καρδιά Συνέχεια μου έρχεσαι από πίσω δεν έχω το σάλιο να σε φτύσω πως γίνεται στον έναν παλαβιάρη, εξήγησέ μου κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκάνω Πώς γίνεται στον κάθε παλαβιάρη κουτόχορτο χιλιάδες να βοσκάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου