Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Διαβάζω:

 Αλλά δεν σας μοιάζω.??

Να αποφεύγετε να γράφετε στους τοίχους

σας δυσάρεστα...

--- 90 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!!!!!!
Όχι εκατομμύρια Ευρώ , τα κόκκινα δάνεια σε Τράπεζες
και σε Εισπρακτικές. !!!!!!
---Που πήγαν αυτά τα δισεκατομμύρια.????
--- Ποιοί τα πήραν.???
[ μόνο Δεξιοί καπιταλίστες .??? ]
---Για ποιους σκοπούς.???
---Πού βρίσκονται τώρα. ???
Στην αγορά;; έτσι αόριστα.???
---- Και εγώ ομολογώ ότι πήρα ένα μεγάλο δάνειο 37.000.000 ευρώ. με το που μπήκα στο F,B
...... Aλλά για ιερό σκοπό..!!!
Πως νομίζετε πληρώνω κάθε μήνα 34 φίλες και φίλους
για να μου βάζουν LIKE.???
----Αλλά , αλλά, εγώ πληρώνω και θα πληρώνω μέχρι
22 χρόνια ακόμα τις δόσεις του δανείου μου.
--Από πού.???
Από την τεράστια σύνταξη , ή μάλλον συντάξεις [ 5 ] που μου πρόσφεραν οι αείμνηστοι Κωνσταντίνος Καραμανλής, Ανδρέας Παπανδρέου, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, [ που μοίρασαν λεφτά στον λαό μας, όπως διαβάζω να υποστηρίζουν πολλά φιλαράκια μου ].
Και οι αγαπημένοι μου, νεότεροι σωτήρες, Κώστας Σημίτης, Κώστας Καραμανλής. Γιώργος Παπανδρέου, ( Αντώνης Σαμαράς & Βαγγέλης Βενιζέλος ), (Αλέξης Τσίπρας & Πάννος Καμμένος ) & Κυριάκος Μητσοτάκης.
------ Δε με παρατάτε ήσυχο, οι τρελαμένοι ο καθένας σας που λιβανίζετε καθημερινά σαν επίγειους θεούς σας..??

Πηγη: Γιώργος Φιλιππούσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου