Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Στο στόχατρο ???


ΤΩΝ

ΑΡΧΙΝΟΝΩΝ

ΤΗΣ

ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

ΨΥΧΑΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑ


Σύμφωνα με ρεπορτάζ της οικονομικής εφημερίδας “ΑΞΙΑ”, οι ισχυροί “δημοκρατικοί” εκδότες έχουν ενοχληθεί με τη στάση του Γιώργου Παπανδρέου, όχι μόνο επειδή τους αντιμετωπίζει ως απλούς επιχειρηματίες και δε συνομιλεί μαζί τους, αλλά και διότι αποφάσισε, χωρίς καμία διαβούλευση, να επιβάλει φόρο 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων

Το επίμαχο άρθρο
Το άρθρο 5 Σημείο 12 του νομοσχεδίου για τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη της ΕΕ και το ΔΝΤ, που προβλέπει το φόρο 20%:«Επιβάλλεται ειδικός φόρος στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση. Ο συντελεστής του φόρου ορίζεται σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) επί της αξίας της διαφήμισης που υπολογίζουν τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις .Ο φόρος βαρύνει άμεσα τη διαφημιζόμενη επιχείρηση ή το διαφημιστή που μεσολαβεί και το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομά του… Τον ειδικό φόρο εισπράττουν τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης και αποδίδουν στο Δημόσιο με μηνιαίες δηλώσεις που υποβάλλουν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος αυτών, μέχρι την εικοστή (20η) ημέρα κάθε μήνα, για τα έσοδα από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις του προηγούμενου μήνα.»Βέβαια, η πληρωμή του φόρου στο δημόσιο, εμποδίζει τις διαφημίσεις με πίστωση, αφού θα καταβάλλονται τον επόμενο μήνα, δεδομένου ότι είναι συνήθης πρακτική από τις διαφημιστικές εταιρείες η εξόφληση στα μέσα μέχρι και έξι μήνες, όταν όμως πληρώνονται άμεσα, τα τηλεοπτικά κανάλια θα έχουν ρευστό στα ταμεία τους για τουλάχιστον είκοσι ημέρες μέχρι να το καταβάλουν στο δημόσιο.


ΑΠΟ :ΑΞΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου