Τρίτη 23 Αυγούστου 2022

Προς όλους:

 

Τους Ελεύθερα..
Σκεπτόμενους Σοσιαλιστές και Σοσιαλδημοκράτες.
"""Να μου πείτε."""
°Που ήταν το 2011 όλοι αυτοί οι πολιτικοί που αξιώθηκαν και καταξιώθηκαν μέσα από τις αρχές της 3ης του Σεπτέμβρη του 1974,όταν μια μερίδα αποστατών ( Προδοτών) έριξαν την Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.?
"""Να μου πείτε """.
°Γιατί όλοι αυτοί δεν έβαλαν τα στήθη τους μπροστά για να μην πέσει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ του 44% του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου το 2011.?
""""Να μου πείτε.""""
°Γιατί όλοι αυτοί οι πολιτικοί δεν στήριξαν τις 100 και πλέον νομοθετικές μεταρρυθμίσεις της Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. ?
""""Να μου πείτε."""""
°Γιατί όλοι αυτοί τώρα μετά από 10 χρόνια το 2021 με υπόδειξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη της Κυβέρνησης της ΝΔ μιλούν για την κλιματική αλλαγή και την πράσινη οικονομία.?
""""Να μου πείτε"""""
°Γιατί το 2009 ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου άλλαξε την πολιτική κατεύθυνση του ΥΠΕΧΩΔΕ του Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξία και Δημοσίων Έργων σε ΥΠΕΚΑ Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας Κλιματικής Αλλαγής.?
""""" Θυμάστε ."""""
°Το 2009 όταν η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ του 44% του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή, τότε πήρε ψήφο εμπιστοσύνης και για την κλιματική αλλαγή και για την πράσινη ανάπτυξη.!!
"""Τότε όλοι εσείς αγρόν αγοράζατε.!!! """
°Έπρεπε να περάσουν 10 χρόνια για να διαπιστώσετε το 2018 και το 2021 ότι οι καταστροφές που έχει υποστεί η Χώρα οφείλετε στην κλιματική αλλαγή.!!
"""Αν στηρίζατε"""
°Την προληπτική πολιτική του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου για να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή θα είχαμε τώρα το πολύ το 10% των καταστροφών που έχει υποστεί η χώρα το 2021.!!
Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

Πηγή: Νίκος Γκαρέλης 114

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου