Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ???

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ...
ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ 2009 !!!





Κώστας Καραμανλής

Με όνομα «βαρύ σαν ιστορία» πρέπει να σκέφτεται πως κατάφερε να είναι ο ίδιος άνθρωπος που έβγαλε τη ΝΔ από τη ναφθαλίνη της μουρμούρας και της ηττοπάθειας, την οδήγησε σε δύο μεγάλες εκλογικές νίκες για να πάθει τελικά το μεγαλύτερο στραπάτσο στην ιστορία της συντηρητικής παράταξης.
Κάποιοι, ακόμα και ξένοι δημοσιογράφοι, είπαν ότι κατανάλωνε περισσότερη ενέργεια στο playstation.
Tο βέβαιο ότι ποτέ η κυβέρνηση Καραμανλή δεν έπαιξε με τους αυτοματισμούς του playstation, ήταν μάλλον playground.
Όπως έλεγε ο Γάιος Κορνήλιος Τάκιτος «η μεγαλύτερη εξουσία μπορεί να χαθεί με κακή διοίκηση.»
Η όπως τραγουδούσε η Ρίτα Σακελλαρίου "ιστορία μου αμαρτία μου λάθος μου μεγάλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου