Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

«Στροφή» στις λίμνες της Ελλάδας,!!!

Οι Λίμνες της Ελλάδας 

αποκτούν υδατοδρόμια !

Καθώς παραμένουν αποκλεισμένα από την ελληνική νησιωτική αγορά και κατά τη φετινή σεζόν,  
κάνουν τα υδροπλάνα επιδιώκοντας τη δημιουργία υδατοδρομίων σε δέκα λίμνες της χώρας.
Εξαιτίας της ελληνικής γραφειοκρατίας οι επενδύσεις σε υδατοδρόμια στα νησιά παραμένουν «παγωμένες», με την κρατική μηχανή να κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, ενώ σημαντικά ζητήματα, όπως η χωροθέτηση υδατοδρομίου στην Αθήνα, βρίσκει την άρνηση τόσο του ΟΛΠ, για το λιμάνι του Πειραιά, όσο και του ΤΑΙΠΕΔ για τη μαρίνα στο ΣΕΦ ή στον Αγ. Κοσμά.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις,
οι εταιρείες φέτος, στην καλύτερη περίπτωση, θα κινηθούν μόνο με ναυλωμένες πτήσεις από ορισμένα αεροδρόμια μέχρι κάποια υδάτινη επιφάνεια.
Στο πλαίσιο αυτό, η Hellenic Seaplanes κάνει «στροφή» στην ηπειρωτική Ελλάδα για ανάπτυξη υδατοδρομίων στις λίμνες. Στον επιχειρηματικό σχεδιασμό της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται η σύνδεση της νησιωτικής Ελλάδας με την Ηπειρωτική μέσω των λιμνών της.
Η εταιρεία, σε συνεννόηση με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχώρησε τις διαδικασίες δημιουργίας υδατοδρομίων σε επτά λίμνες και κατέθεσε φακέλους στους αρμόδιους φορείς. Οι πρώτες λίμνες που έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες είναι η λίμνη Τριχωνίδας στο Αγρίνιο, η λίμνη Βεγορίτιδας στο Αμύνταιο, η λίμνη Παμβώτιδας στα Ιωάννινα, η λίμνη Καϊάφα στη Ζαχάρω Ηλείας, η λίμνη Πολυφύτου στην Κοζάνη, η λίμνη Κερκίνης στις Σέρρες και η λίμνη Μεγάλης Πρέσπας στη Φλώρινα.
Η εταιρεία συνεχίζει τις συναντήσεις με την Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου και τις διευθύνσεις της ανά περιοχή, καθώς και άλλους φορείς που εμπλέκονται στη διαδικασία παραχωρήσεων για τα υδατοδρόμια στις λίμνες, με στόχο αμέσως μετά το Πάσχα να κατατεθούν οι φάκελοι για δημιουργία υδατοδρομίων στις λίμνες Πλαστήρα, Καστοριάς, Βιστωνίδας και Βόλβης. Προσφάτως έγιναν δοκιμαστικές πτήσεις στη λίμνη Βεγορίτιδα προκειμένου να οριοθετηθεί ο υδατοδιάδρομος και να οριστούν οι ανάγκες που θα προκύψουν για την πραγματοποίηση των κανονικών πτήσεων. Μάλιστα μετά από έρευνα που έγινε προκύπτει μεγάλο ενδιαφέρον για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά και για τα νησιά. Σημειώνεται ότι τα υδροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να προσγειώνονται και σε χερσαίο χώρο, σε κανονικά δηλαδή αεροδρόμια. Συνεπώς είναι εφικτή η σύνδεση λιμνών με μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και με τα νησιά όπου υπάρχουν αδειοδοτημένα   υδατοδρόμια.

πηγή:agenda-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου