Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Είστε κατάπτυστοι ??

Ελεεινοί και τρισάθλιοι ..!

 Ένα καταφέρατε να καταστρέψετε τη χώρα και το μέλλον των παιδιών μας ?? 
 Τι κατάφερες κ. Καραμανλή μου 
με τις ανοησίες σου ??
Τι κατάφερες κ. Βενιζέλο μου ρίχνοντας ?
τον Γιώργο !!
Τι κατάφερες κ. Σαμαρά μου με το 
να επιμένεις για εκλογές  ? 
Τι κατάφερες κ. Κουβέλη μου με το
 να ρίξεις την κυβέρνηση  ?
Τι κατάφερες κ. Τσιπράκο μου με το να
 βγεις στο παλκοσένικο ? 

Τι καταφέρατε τελικά ολοι εσεις που σημαδέψατε το μελλον της χώρας ?? 
Τι είναι αυτό για το οποίο θα έχετε να λέτε στα παιδιά σας ??? 
Τι είναι αυτό για το οποίο θα είστε υπερήφανοι για την πολιτική σας 
διαδρομή ??  
Είστε αυτοί που θα τους γράψει η Ιστορία στις μαύρες της σελίδες και πόσος μας ενδιαφέρει ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει αλλά όταν αυτά που κάνατε έχουν αντίκτυπο σε έναν ολόκληρο λαό ε ! τότε είστε και θα είστε υπόλογοι και θα το παλέψουμε να σας αποδοθούν αυτά που σας αξίζουν !!!
 Μεθ΄ υπολήψεως ( λέμε τώρα )

Πηγή: Γιαγιά Μαρίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου