Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ !!!!

ΔΙΠΛΑ...!

ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ 
ΤΗΣ 
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ .
 Είναι γνωστό , ότι ουδέποτε έκρυψα 
τα λόγια μου και σαφώς και τις 
προσωπικές μου επιλογές … 
 Περί … 
Εκτάκτου Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ ,
 ο λόγος … 

 Έτσι όπως δρομολογείται και έτσι όπως διαφαίνεται 
( με γνώση πολλά προηγηθέντα ) , εμένα μου κάνει σαν …. 
" στρίβει δια του αρραβώνος " …. 
 Και εξηγούμαι : 
Ποιοί θα είναι οι σύνεδροι … 
Με τι είδους διαδικασίες θα πραγματοποιηθεί … 
Ποιοί θα ψηφίσουν … 
Ποιός θα εγγυηθεί το αδιάβλητο … 
Ποιοί θα είναι οι ομιλητές … 
 Η πρόσφατη ιστορία στο Κίνημα Αλλαγής , έχει αποδείξει , ότι ουδέποτε τηρήθηκε κάποια από τις " ανησυχίες " μου … 
 Οι τελευταίες εκλογές απέδειξαν , ότι η διαδικασία
 είχε πολλά εσωκομματικά αγκάθια , εκτός ελαχίστων 
εξαιρέσεων , που δεν μπορούσαν να τα " κατευθύνουν " ,
 οι …. " επαΐοντες " 
( Πλείστοι ασφαλώς γνωρίζουν τι εννοώ ) … 
 Με αυτά τα δεδομένα , θέλω να πώ 
( για να μη το κουράζουμε ) , ότι αν είναι να γίνει , 
ΣΥΝΕΔΡΙΟ … ΣΥΝΕΔΡΙΟ … 
Πρέπει πάρα πολλά να ρυθμιστούν και Βέβαια να λάβουν μέρος .
Όλοι οι Δημοκρατικοί Πολίτες , 
χωρίς αποκλεισμούς ….. 
Διαφορετικά … 
Αφήστε το … 
Δεν έχει νόημα …. 
 Πάντα Φίλος Σας … 
Πάντα Αγωνιστής … 
Πάντα Σύντροφος με τους Άξιους Συντρόφους !!!!


Πηγή: Νικόλας Παπανδρέου ( Καπετάνιος )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου