Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023

Δηλαδή :

 Να καταλάβω και εγώ..????

---- Υπάρχει φοροδιαφυγή στην Ελλάδα..??
---- Υπάρχουν ανείσπρακτοι φόροι δισεκατομμυρίων.??
----- Παραοικονομία..??????
Μαύρο χρήμα..????? Φακελάκια...????
Τοκογλυφία..???
------Αδήλωτα εισοδήματα...?????
------Υπάρχει Ελληνικό χρήμα γύρω στα
400 δισεκατομμύρια, εντός και εκτός
Ελλάδας που σε κάποιους ανήκε..??????
------Υπάρχουν ελευθεροεπαγγελματίες και
ισάριθμοι από εμάς πελάτες που δεν κόβουνε,
και δεν ζητάμε αποδείξεις, άρα 0 φόρος.
ΑΣΤΕ ΤΑ..« μα εγώ πληρώνω τους φόρους μου
--εμένα μου τους κρατάει στην πηγή
το κράτος στα σίγουρα.--- εγώ δεν έχω θυρίδα.
Άλλοι είναι φοροκλέπτες...»
----Το ερώτημα είναι άλλο και όχι ποιος κάνει
την φοροδιαφυγή,
π .χ ο Τάκης Γ. Μουζάκης..!!

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
---- Εγώ, εσείς , αν είμασταν κυβέρνηση ,
Τι θα κάναμε.???
Για να καταπολεμηθούν τα φαινόμενα αυτά,
που στο τέλος τέλος το σύνολο του
λαού μας τα πληρώνει...??????

Πηγή : Γιώργος Φιλιππούσης..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου