Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Μεγάλη αύξηση :

Των περιπτώσεων εγκατάλειψης..

 Του πληρώματος από τους πλοιοκτήτες σε

 σχέση με πέρυσι..??

Οι περιπτώσεις εγκατάλειψης του πληρώματος αυξήθηκαν κατά 10,92%

 σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που δείχνει μια ανησυχητική αύξηση.

Η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF) έχει ήδη καταγράψει συνολικά 132 περιπτώσεις εγκατάλειψης ναυτικών, 13 περισσότερες από το 2022, σημειώνοντας αύξηση 10,92%.

Η συντριπτική πλειονότητα αυτών των περιπτώσεων (129) έγινε από την ITF και ο μεγαλύτερος αριθμός εγκαταλείψεων ανά κράτος σημαίας ήταν στον Παναμά (23), στο Παλάου (12), στο Καμερούν (11), στο St.Kitts & Nevis (8), αγνώστης εθνικότητας(8), Κομόρες (6), Τανζανία (6), Τόγκο (6).

Η ITF ανέφερε ότι οι οφειλόμενοι μισθοί από αυτές τις 129 αναφερόμενες περιπτώσεις υπερβαίνουν τα 12,1 εκατομμύρια δολάρια. 1,676 ναυτικοί επικοινώνησαν με την ITF από τα εγκαταλελειμμένα πλοία, με τους Ινδούς ναυτικούς να είναι οι περισσότεροι με περισσότερες από 400 περιπτώσεις.

Η ITF έχει λάβει περισσότερα από 10,9 εκατομμύρια δολάρια σε οφειλόμενους μισθούς από 60 πλοία μέχρι στιγμής.

Το τελικό ποσό θα ξεπεράσει τα 12,1 εκατομμύρια δολάρια καθώς οι υποθέσεις χρειάζονται χρόνο για να επιλυθούν και καθώς άλλοι ναυτικοί εμφανίζονται, αυξάνοντας έτσι το ποσό των οφειλόμενων μισθών, όπως ισχυρίζεται η ITF.

Ο Steve Trowsdale, συντονιστής των επιθεωρήσεων της ITF, δήλωσε: «Η συνεχιζόμενη αύξηση του αριθμού των εγκαταλείψεων των ναυτικών είναι απαράδεκτη. Είναι συνέπεια μιας βιομηχανίας όπου ο ναυτικός μπορεί να είναι ένα προϊόν που πέταξε.

«Οι ναυτικοί και οι οικογένειές τους πληρώνουν το απόλυτο τίμημα για την απληστία και τη μη συμμόρφωση των πλοιοκτητών, υπομένοντας τις απάνθρωπες συνέπειες ενός συστήματος που θέτει σε κίνδυνο την ευημερία, την αξιοπρέπεια και τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματά τους.

«Οι επιθεωρητές της ITF κάνουν απίστευτη δουλειά για ώστε να λογοδοτήσουν οι πλοιοκτήτες οι οποίοι προσπαθούν να ξεφύγουν, αντιμετωπίζοντας τους ναυτικούς σαν κάποιου είδους σύγχρονους σκλάβους», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 (MLC), ένας ναυτικός θεωρείται ότι έχετε εγκαταλειφθεί εάν ο πλοιοκτήτης δεν καλύψει το κόστος του επαναπατρισμού του ή τους έχει αφήσει χωρίς την απαραίτητη υποστήριξη ή έχει διακόψει με άλλον τρόπο μονομερώς τους δεσμούς τους, συμπεριλαμβανομένης της μη καταβολής των μισθών για περίοδο τουλάχιστον δύο μηνών.

ΠΗΓΗ: e Nautilia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου