Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023

ΕΣΕΙΣ :

 ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ..??

Υπήρξατε τίμιοι το 2015...??

  Ο Αλέξης Τσίπρας,

Ο Πλέον αξιόπιστος και γενναιόδωρος χορηγός του συστηματικού, Υποκλοπέα Μητσοτάκη ζήτησε, λέει, ενημέρωση για τις άρσεις απορρήτου την τελευταία τριετία και δήλωσε με υπερηφάνεια:

«Κάποια στιγμή το παιχνίδι και το κρυφτούλι με τους θεσμούς της Δημοκρατίας λαμβάνει τέλος.

Ήρθα σήμερα στην ΑΔΑΕ - Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών και ζήτησα από τον Πρόεδρο της Αρχής, όπως ο νόμος ορίζει, να έχω πρόσβαση ως πολιτικός αρχηγός και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε όλες τις διατάξεις.

Που αφορούν πολιτικά πρόσωπα, υπουργούς, βουλευτές, ευρωβουλευτές, δημοσιογράφους, δικαστές, αλλά και αρχηγούς ή αξιωματικούς των ενόπλων δυνάμεων, και έχουν υπογραφεί την τελευταία τριετία. Με τους θεσμούς της χώρας και της Δημοκρατίας δεν θα παίζουμε. Πόσο δεν μάλλον, με την εθνική ασφάλεια παιχνίδια δεν πρόκειται να ανεχτούμε ».

Μάλιστα Αλέξη, έχεις απόλυτο δίκιο αδελφέ μου. Με τους θεσμούς και τη δημοκρατία δεν παίζουμε, συμφωνούμε καμάρι μου.
- Όπως ακριβώς έκανες εσύ το 2015 που ήσουν έτοιμος για τη δραχμή. Δεν παίζουμε όμως και με την ασφάλεια της χώρας.
- Όπως ακριβώς έκανες εσύ καλώντας τους μετανάστες να έρθουν για να τους καλωσορίσεις.
-Όπως ακριβώς έκανες εσύ λεβέντη και καραμπουζουκλή μου σχεδιάζοντας γιουρούσι στο νομισματοκοπείο.
-Όπως ακριβώς έκανες εσύ αρχηγέ μου με το δημοψήφισμα που βγήκε 62% ΟΧΙ αλλά τρομοκρατημένος και πεσμένος στα τέσσερα το μετέτρεψες σε 100% ΝΑΙ.

Πηγή: Σταύρος Στραβόλαιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου